КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-4 класів Нової української школи складені на основі:
Додаток до наказу МОН України від 20.08.2018 №924 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі”
Наказ МОН України від 27.08.2019 № 1154 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу”,
Наказ МОН України від 16.09.2020 № 1146“Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів третіх і четвертих класів Нової української школи“.
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 5-9 класів складені на основі:
Види оцінювання навчальних досягнень:поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)
Додаток №2 до наказу МОН України від 21.08.2013 №1222” Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти“,
Лист Міністерства освіти і науки України від 12.09.2023 № 1/13749-23 “Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році” відповідно до вимог навчальних програм для 5-9 класів “
Наказ Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”
Наказ Міністерства освіти і науки України від 01.01.2022 № 289 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів”
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти:
Критерії оцінювання навчальних досягнень з української мови та літератури
Критерії оцінювання навчальних досягнень з зарубіжної літератури
Критерії оцінювання навчальних досягнень з англійської мови
Критерії оцінювання навчальних досягнень з математики
Критерії оцінювання навчальних досягнень з інформатики
Критерії оцінювання навчальних досягнень з історії
Критерії оцінювання навчальних досягнень з географії
Критерії оцінювання навчальних досягнень з біології
Критерії оцінювання навчальних досягнень з природознавства
Критерії оцінювання навчальних досягнень з хімії
Критерії оцінювання навчальних досягнень з фізики
Критерії оцінювання навчальних досягнень з правознавства
Критерії оцінювання навчальних досягнень з трудового навчання
Критерії оцінювання навчальних досягнень з мистецтва
Критерії оцінювання навчальних досягнень з музичного мистецтва
Критерії оцінювання навчальних досягнень з образотворчого мистецтва
Критерії оцінювання навчальних досягнень з основ здоров`я
Критерії оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педагогічних працівників
Професійний рівень діяльності вчителя
Сертифікація педагогічних працівників (Положення “Про сертифікацію педагогічних працівників”, затверджене(постановою КМУ №1190 від 27.12.2018 р.)
Професійний стандарт «Вчитель початкових класів ЗЗСО» (наказ Міністерства соціальної політики України від 10.08.2018 р. №1143)
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ
Критерії, правила і процедури оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу
Повноваження керівника закладу освіти (Стаття 26 ЗУ «Про освіту»)
Типове положення про конкурс на посаду керівника державного,комунального закладу загальної середньої освіти (Наказ МОН України 28.03.2018 р. № 291)
Немає коментарів:
Дописати коментар